lördag 17 oktober 2009

Känning av kärlkramp....

I dag har vi haft ett underbart fint och skönt höstväder...mor ringde mig på förmiddagen ..hon hade haft känning av kärlkramp..lät lite nedstämd....hon hade fått "nitro", som brukar hjälpa...Mor behövde en ny adressbok och ett par lite tjockare strumpbyxor...så jag och Tord åkte ut och inhandlade det . Det är så skönt att mor nu slipper katetern som hon haft i flera år....så nu vill hon bära kjol också någongång. Jag ringde upp henne senare i dag ...ville höra hur hon mådde...det var bättre.....kärlkrampen hade släppt. Det är så bra för mig att veta att mor trivs så bra på hemmet och att hon blir så vänligt bemött av all personal.....mor är så gullig positiv och tacksam själv också
Nu ska jag sätta mig och skriva in adresser och telefonnummer i hennes nya adressbok..som hon ska få nästa gång vi träffas....Trevlig lördagsafton till er alla bloggis vänner och läsare..

3 kommentarer:

  1. Men usch då så läskigt......lilla mormor......hon är så söt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars mommo, hon är för söt! Hoppas det blir bra fort...
    Kramar Carro.

    SvaraRadera
  3. ...Ja hon är så söt min lilla mor ...Hon har fått nitroglycerin så hon känner sig bättre nu...jag har just talat med henne i telefon..

    SvaraRadera