lördag 24 oktober 2009

Några tillbakablickar...

Vårat barnbarn tar studenten.....
Hon kan allt!!!Vårat mellanbarn är verkligen kreativ..här klipper hon håret på sin far...



Vårat barnbarn Wilmer jobbar....vad månne bliva av honom??



Torneälven i gryning..taget från kyrkudden..



En av våra vackra rosor...som nu sover i relaxen och som jag vårdar ömt....till sommaren ska hon pryda min trädgård igen...tack gode ..för alla dessa vackra växter...





återigen vackert att se fram emot...längtar redan till sommaren...!!







Liljor i all ära ...hur fina som helst...




En del av dessa vackra ö- växter har jag tagit in i en glaskruka som jag vårdar med kärlek och ömhet..., sommar ute och sommar inne...





Här är en del av mina tomater som jag plockade in från växthuset i sommar....









Denna Blå valmo är så vacker....Jag längtar redan till sommaren igen....






2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med dig lilla mor....jag längtar också efer sommaren redan......men först jul.
    Kram älskade du

    SvaraRadera