söndag 11 oktober 2009

En vacker höstdag...

Nu när mina perenna växter går i vintervila...så vill jag pryda trädgården med dessa vackra ljung...på kvällen när mörkret lägger sig har jag trädgårdslampor riktade mot ljungen...det ser riktigt vackert ut..
Lilla fina Molly är kvar hos oss ännu..hon älskar "morfar" ...dom gör långa promenader varje dag...och så får hon sova under "morfars"säng varje natt.....för att hon vill det....I dag ska jag laga köttbullar med Alpnaerings löksoppepulver i ...dom brukar bli sååå goda och super enkla att göra ....4 hg köttfärs..4 msk löksoppepulver och lite vatten...som jag rör i hop till en fin smet....sedan är det bara att rulla köttbullarna och steka dem..Mmm! Gott! Senare i kväll spelar vi bingolotto som vi brukar....bra underhållning...och så hoppas vi på den stora vinsten förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar