lördag 10 oktober 2009

Trött ,slö,slapp....

Vad tror ni mina bloggarvänner och bloggläsare om jag skulle försöka mig på att måla denna skänk ..vit eller antikvit......????

......Och även hörnskåpet i samma ljusa färg....
Just nu är jag inne i en trött, slö, slapp period...håller på att ladda batterierna mot en förändring av vårat kök...tänker för mycket...energiknölarna blir överhettade...eventuellt ska jag måla hörnskåpet...den lilla kökssoffan och skänken...till någon ljus färg...vitt...antikvitt...Nu är alla våra köksmöbler i träslaget furu ?+ att alla innertak är i furu...nu börjar jag tycka att det känns lite murrigt här. I princip är alla utejobb slut för denna säsong...så jag engagerar mig på innejobb så här på hösten...Jag är öppen för alla förslag från er som läser min blogg..kommentera gärna......Våran eftermiddag har varit fin ...vi har badat bastu och nu väntar middagen på mig....Suovasskav och mandelpotatis..

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara MÅLA MÅLA MÅLA det skulle bli otroligt mycket finare. Furu är så otroligt trist. Do it mamma!
    Skickar massor med kramar till er.

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Carro....måla i vitt men gärna lite bruten nyans finns ju äggskal antikvit eller vaniljvit,jag går faktiskt i samma tankar......
    Kramar

    SvaraRadera