torsdag 1 oktober 2009

Kära Matgäster.....

I dag har jag bjudit hem några av mina söta barnbarn på middag..
Här sitter Frida med sin gulliga "fralla" hund Herman....Det känns så roligt att Frida nu kommit hem från Västerås...och fått jobb åt SSU i Luleå.


Frida ville prova min gamla poncho..Hon tyckte det var konstigt att jag sparat den i så många år...

Sandra iaktar sin lilla prins..


Maten smakade även gott för lilla söta Isak...


Jag vill också informera er om att jag i dag har uppdaterat Alpnaerings oktober kampanjer...skrålla ner en bit så kan du läsa om alla nya erbjudanden..Boka tid för demo!! !!








3 kommentarer:

  1. vilka fina bilder på gullungarna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Om ..de är ju så söta och rara..dina barn Kicki..

    SvaraRadera
  3. Det ser jättetrevligt ut mamma och säkert supergo mat! Önskar jag också var me!

    Kramar Caroline.

    SvaraRadera