tisdag 5 januari 2010

Drömmer om en ny sommar...


...Tänker mig tillbaka till sommaren -09...och visar några bilder av min trädgård här uppe i norr....Bilderna får tala... jag bara njuter av att se min trädgård och längtar till en ny sommar ...så varm och skön.....Jag älskar att påta där ute i trädgården...samt att odla tomater och gurka mm.mm i mitt lilla växthus...på sommaren är livet allt underbart.......
..Men nu är det vinter...och jag förvarar och vårdar ömt mina krukrosor i våran relax...hoppas jag får glädje av dem till den nya sommaren som jag och rosorna går till mötes..






....Jag älskar alla dessa liljor som jag har...röda, svarta, rosa..mfl..alla är de så vackra.
...Nu är det vinter och trettondagsafton..naturen är helvit och frusen..men får jag leva så återkommer en varm och en efterlängtad skön sommar igen....
En tråkig nyhet är att min kusin Rita ringde mig och berättade att hennes bror ...(min kusin) Benny hade gått ur tiden...det är alltid tråkigt att mista någon anhöring....jag beklagar din sorg Rita och hoppas du besöker oss i sommar..Kram till dig!!....Nu vill jag avsluta med en mycket god och trevlig trettondagsafton till er alla fina och söta bloggläsare.. God natt från Barbro..

1 kommentar: