lördag 16 januari 2010

Mina yngsta små ögonstenar....

...Så här söta är mina yngsta ögonstenar.....gissa om jag känner mig stolt och önskar dem all lycka i framtiden..liksom alla mina söta barnbarn....(jag har många).....önskar jag dem lycka och framgång på livets stig....Jag är både farmor och mormor...Vi har blivit en stor familj, med tanke på att varken jag eller min man har några syskon....( ..jag har haft en kär lillebror , men tyvärr fick han inte leva kvar hos oss, han drabbades av den fruktansvärda sjukdomen cancer)...jag saknar honom ännu...men , vi har tre barn och tio barnbarn...inte illa... ...


I går eftermiddag strosade Kicki och jag på stan...jag köpte lite kläder till mina yngsta barnbarn....nu får vi bara hoppas att de är passande och kommer till användning.....
Termometern här visar -9 grader..
Önskar er alla söta bloggläsare en trevlig och fin lördagkväll..med mycket ljus och värme i era stugor.....





1 kommentar: