måndag 18 januari 2010

Lunch på stan....

I dag bestämde Kicki och jag att vi skulle lyxa lite...och äta lunch i stan på en thairestaurang...vi mötte upp Frida i stan.....hon jobbade nämligen i Pite i dag....Vi hade en mycket trevlig stund tillsammans och maten smakade bra.

Jag berättade att jag har tankar på att börja skriva memoarer...så Frida rekommenderade en liten minnessticka, där jag kan spara......på bilden visar hon sin lilla sticka.
Efter lunchen skyndade sig Frida till stadshuset..(jobbet)...Kicki och jag var in till olika affärer...vi handlade lite kläder mm.mm. på bla.Indiska och Skölds......När jag kom hem så skickade jag in en order till Alpnaering...
Nu är det snart dax att påbörja middagen, som i dag blir Fiskgratäng..med potatismos och en massa grönsaker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar