lördag 23 januari 2010

Sparken....


Hej å!!...Hallå.... här kommer jag med min nya spark.. så underbart att glida fram på dessa medar...och andas...jag njuter...
I dag har vädret inte varit så där soligt, men ca:-8 -10 grader är en skön temperatur även om det är mulet....
Det är ganska konstigt därför att ...... för en tid sedan skrev jag på bloggen att jag önskade mig en ny kamera , en bordsmangel och en spark... nu har två av dessa önskningar gått i upp fyllelse..... en ny fin kamera fick jag av min käre man och sparken köpte jag själv.......hur kan det komma sig??.. Måste jag skriva på bloggen alla mina önskningar.. eller????Bordsmangeln har jag ej fått ännu....men vi får väl se om även den önskningen så småningom går i uppfyllelse...
Jag följer SM på skidor som pågår här i Piteå.. spännande....
Våran dag har varit fin.. hoppas eran också varit det...många kramar till er alla ha det gott.. vi ses på bloggen...kraaaam..

4 kommentarer:

  1. Ja mamma alla sina önskningar ska man tala högt om
    ut i universum, och ännu bättre att skriva.....för då syns det ju hela tiden.....och då kommer det till dig.....så det är bara att önska på...
    Kram
    Ang:mangeln...kolla blocket.se och så passar du på att önska dig MASSOR av pengar oxå....

    SvaraRadera
  2. ...HAHAHA!!!!...Du är rolig du lilla min bästa vän....mitt barn!!!Ja tänk om det vore så enkelt...Nu vill jag ha en bordsmangel.. så får jag den ..men mina önskningar har gått i uppfyllelse förutom mangeln. ...Nu blir nästa önskan en platt-tv - till data rummet..får se om den önskan uppfylles...så nu har jag två önskningar en bordsmangel och en TV..kram mamma....Pengar det vill ju alla fattiga önska sig ...men tyvärr uppfylls den önskan inte mig..

    SvaraRadera
  3. Det var då ett himla habegär mamsen; men jag är inte bättre själv.. Jag vill haaaa..Bort magen, Ny bil, en Hd, Laptop, Hus, Doberman, Sol och 5 mille på kontot omgående. Kram

    SvaraRadera
  4. Roger ..om du ber riktigt starkt så kanske några av dina önskningar går i uppfyllelse..hihi..försök!!kram

    SvaraRadera