fredag 22 januari 2010

Tack till alla som kommit ihåg min födelsedag...

Min man Tord vill börja detta inlägg: Jag vill tacka alla som kommit ihåg mig på min födelsedag....kramar till er...från Tord....
visar några bilder över de som besökte oss i dag.....


Här kramas jag och vårat söta och rara barnbarn Sandra...

Våran gulliga svärson Tobbe ville också komma och gratta sin svärfar..

Vårat fina och omtänksamma barn Kicki och lilla söta barnbarnsbarnet Isak sitter och fikar..



...Ett fint par ..eller hur???
Sandra och hennes vän...
Vårat barn Caroline med fam har skickat present...tack till er...vårat barn Roger har grattat,
liksom Ekaterina ..tack !!...Och även vänner från Bohuslän har grattat...tack!!Vi har haft en jätte fin och skön dag.. hela dagen... .. även min fru Barbro fick en present av våran svärson.. en biljett till Skid SM-som körs på Vallsberget i Piteå..Tack Tobbe du är en ängel..
.
Nu måste jag.. Barbro.. skriva ett särskilt tack till Tobbe som tänkte på mig... han har börjat känna sin svärmor...förstått att jag är lite tokig i idrott!!! På söndag ska jag till Vallsberget och följa tävlingarna ...spännande....Tack Tobbe..!!.. Vem vill följa mig som sällskap..hör av dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar