fredag 29 januari 2010

Frost i skägget...

Min käre make har varit på sin sedvanliga promenad...jag ville ta en bild och dokumentera det rosiga ansiktet med frost i skägget...


Ute är det ganska kylslaget i dag ..minus 22 grader.

Våran son Roger från Luleå kom oväntat på besök i dag..det var kärt och jättetrevligt ....Jag blev sååå glad..
Han skulle besikta sin bil här i Piteå..
Fick just höra att den gamla bilen gått igenom besiktningen utan anmärkning...BRA!!!..och SKÖNT..!!
..Önskar er alla bloggläsare en supertrevlig fredagkväll...med mycket god mat, kärlek och värme.

3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen kallt ut på bilderna!! Kul att bilen klarade sig. Kram från oss i Sundsvall.

    SvaraRadera
  2. Men mamma vilken SUUUPERFIIN blogg du har ........nu måste du lära MIG hur man gör så här fint...och vad kul med Roger..ha en fin kväll ni med..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kicki ..Du har väl en fin bloggsida...om du behöver hjälp med mer så får du vända dig till din käre bror...han är duktig på det..kram..

    Fröken fräken: kram till er!! Det är kallt, pappas skägg var helt inisat men innan jag hann ta en bild så hade det tyvärr hunnit tina en del

    SvaraRadera