måndag 4 januari 2010

En försenad tomte.....



....Jag förstår ingenting....det bultade på dörren ..bang, bang...jag var ensammen hemma , så jag blev lite uppskruvad av rädsla....vem kunde det vara???...tog mod till mig och frågade utan att öppna dörren ...Vem är det???....Det är tomten , öppna dörren svarade en röst.....Jag tyckte mig känna igen rösten så jag öppnade ...det var min man , som stod där på bron i kylan med en present i handen. ...Han hade varit och köpt mig en ny kamera...Jisses vad glad jag blev. Nu blir min uppgift att lära mig den så fort som möjligt...Jag hoppas på att få ta många fina bilder som sedan kommer att publiceras på min blogg.....Hoppas ni har det varmt och gott i era stugor i denna bistra vinterkyla...Just nu visar termometern -18 grader..hu..brr så kallt..

5 kommentarer:

  1. Men så kul....nu måste vi bege oss ut i det vita...
    Kram

    SvaraRadera
  2. ..Ja absolut Kicki...jag ser fram emot vårvinterns soliga dagar...iallafall vill jag ha lite blidare väder pga. min astma som du vet.Det är ju så roligt att ta naturbilder..kram från mig ...hoppas du mår bättre i dag.

    SvaraRadera
  3. Men vad gullig han är! =) Man ska aldrig sluta tro på tomten ;) Lycka till med fotograferandet! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara såå kul!!! Vill också haa.

    SvaraRadera
  5. Det var på tiden! Släng den gamla kameran i majbrasan..

    SvaraRadera