fredag 15 januari 2010

Hej då lilla Herman....och Grattis till Ekaterina...


Hej då Herman!!!! Jag hoppas vi ses snart igen... tänker lilla Lotta... Nu har Herman flyttat till Kalix...buu...men vi vet alla att han kommer att ha det såååå bra....Det är så att Herman är tänkt att bli familjen Johanssons lilla vove..och det kommer nog att bli super bra för dem alla.
Idag har jag varit hos min dotter Kicki i flera timmar...ville bla. träffa min brorsdotter Malin med man och deras lilla dottern Amelia som har varit där, bla för att Malin ville ha en tatuering.... senare skulle jag och Kicki gå på stan...vi hade en del ärenden som skulle uträttas.....Timmarna och minuterna rusar snabbt iväg när man har roligt...så det blev en sen middag i kväll....en hemmagjord pitza bakade jag snabbt när jag kom hem...min man höll bokstavligen på att svälta ihjäl...som det lät på honom . men...maten var klar på si så där ½ timme ...och det var gott.!!!..vi blev mätta och nöjda..
Senare på kvällen bänkade vi oss framför tv.n och såg lets dance...
Våran svärdotter Ekaterina har haft sin födelsedag i dag ...Ett stort grattis till gulliga och fina Ekaterina....hoppas du fått en fin egen dag...vi har skickat henne ett mail med fina blommor...Om vi hade bott närmare så hade vi besökt henne och överlämnat en present men nu är det inte så...
Nu vill jag önska er alla en fin avslutning på denna fredagkväll.. här i Öjebyn är det - 8 grader just nu.
I morgon kommer jag med lite bilder som jag tog hos Kicki i dag både ute och inne..... Sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar