fredag 1 januari 2010

Nyårsaftons kväll...


Denna bild togs av oss på nyårsaftons kväll...vi hade det väldigt lungt och skönt...bara vi två. Vi åt en god middag...och senare blev det en bit smörgåstårta.
I dag har jag suttit vid datorn i flera timmar . Jag har gjort en överklagan till Kammarrätten angående min fars ansökan till äldreboende....Energikrävande!! Socialtjänsten i Övertorneå kommun hade överklagat Länsrättens dom. Länsrätten godkände våran ansökan och var på min fars linje, de tyckte att han behövde få komma till ett boende, men eftersom socialtjänsten överklagat så måste jag återigen göra en ny ansökan och denna gång till Kammarrätten i Sundsvall...Fars ben har blivit så dåliga och han ramlar tite titt som tätt....bara bekymmer.
I kväll har vi badat en skön och het bastu, så nu känner jag mig riktigt fräch och ren så här på årets första dag 2010.

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som att er Nyårsafton var lugn och skön.....
    Så bra att överklagan nu äntligen är klar......bort med den stenen...och en bastu på det....kan det bli bättre!!???
    Kram

    SvaraRadera
  2. ...Ja ..det är skönt att jag fick ihop det...när du har tid så titta in och läs igenom det....Nu har jag tvättat av mig alla små bördor ...godnatt kramar...

    SvaraRadera
  3. Vad fina ni är!!! Så skönt att det äntligen är gjort.
    Kram.

    SvaraRadera