söndag 3 januari 2010

Flickan som lekte med elden


I kväll har vi sett filmen Flickan som lekte med elden skriven av Stig Larsson...jag tyckte den var spännande och mycket sevärd....se den om du inte redan gjort det..
Under denna mörka och kalla dag har jag hållit mig innomhus...jag har tvättat kläder samt stått och strykt en hel del...Ibland önskar jag att jag skulle ha en bordsmangel. Jag tycker att manglade lakan och örngott känns så sköna och fina att renbädda med..Nu stryker jag det mesta....Jag har en till materiell önskan...det är att snart få äga en bättre kamera, för jag älskar att fotografera ...naturen....djur och växter...och en del närbilder vill jag också ta.
Min nuvarande kamera tar inte bra bilder..suddiga!!...Det alpina åken i slalom vill jag heller inte missa...så jag tog mig tid att bänka mig framför tv:n en stund ...men tyvärr ingen svensk på pallen ..Det var några av mina tankar för i dag.. ha det gott alla där ute som läser min blogg..kram... I morgon är det en blå måndag ..och sedan vankas det en ny helg igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar