onsdag 20 januari 2010

Onsdagspromenad...

..I dag kände jag för att ta en promenad i det vackra januarivädret...-4 grader, klart och soligt och ingen blåst..skönt.!! Någon dag ska jag promenera till kyrkbyn och fota...det är så vackert här i Öjebyn.. vinter som sommar...
Ibland skulle jag vilja äga en spark..tänk att få glida på de vita gatorna...och andas frisk luft.......Ååå, vilken önskan...
Snart ska vi åka till staden och handla..min man fyller år på fredag, så jag vill bjuda på något gott och en liten överraskning måste han ju få , även om det inte blir något kalas....men jag vet att vårat barnbarn Sandra och hennes lilla barn Isak kommer för att gratta morfar.....Sedan börjar nästa förberedelse nämligen min mors 90- års -dag, som ska firas på Björkebygården ....men det kommer senare....
Nu vill jag önska er alla söta bloggläsare en fin fortsättning på denna onsdag....vi syns snart på bloggen igen...Ha det gott!!!

5 kommentarer:

  1. Hej Barbro!

    Vilket fint foto från promenaden.
    Ha en fin dag.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Men lilla mamma så klart att du måste få dig en spark...

    SvaraRadera
  3. Tack Åsa för din kommentar...visst är bilden vacker..solen lyser tillockmed upp kvartersgatan..

    SvaraRadera
  4. Lilla goa Kicki...det finns ju inga måsten , som jag brukar säga ...men nog önskar jag mig en spark..nu när jag bor här i Öjebyn.."På landet"..det finns sååå många fina vita kvartersgator...kram.

    SvaraRadera
  5. Jättefin vinterbild! Ser helt underbart ut.
    Kramar från oss i Sundsvall!

    SvaraRadera