lördag 30 januari 2010

Jag ett år..

Detta foto skickade vår son Roger till mig i dag..jag tycker den är så fin...så jag publicerar den på min blogg..Tack Roger!!!..bilden får vara där uppe tillsvidare...flyttar den till sidomarginalen senare..
Denna lördag har varit sååå långtråkig ...med grådassigt kallt väder..Jag har kollat på de alpina åken....och senare skrattat åt Mr Been..han är för tokig..ha ha!
Nu är det snart dax att påbörja middagen....och i kväll blir det förmodligen Robinson i Karibien..(säsongsavslutning)...Jag blev ganska snopen på lets dance i går kväll.. ...att Agneta åkte ut...för mig var det fel...jag tyckte hon var duktig..
Önskar er en trevlig lördagkväll..Ha det gott alla!!!..

1 kommentar:

  1. Lillmamma så sööt.....ja jag tror att alla vart chockade när Agneta åkte ut.
    Kram

    SvaraRadera